ماجرای شیعه‌شدن فرزند الیور استون از زبان نادر طالب‌زاده
 
عاشورایی شویم
 
 



*فردا شب برنامه  راز با حضور آقای شام استون، پسر27 ساله مشهور ترین کارگردان امریکا(الیور استون) به لحاظ اعتبار، که دو روز پیش در اصفهان شیعه شدن خود را اعلام کرد، اجرا خواهد شد.



*این ها برکات و ثمره وجود امام راحل، انقلاب اسلامی و پایداری آن است. آلیور استون اولین منتقد  سیاست امریکا بود و در اوایل دهه هشتاد، سه فیلم سینمایی ساخت که جرأت کرد سیاست خارجه امریکا را نقد کند، در مورد ویتنام فیلمی ساخت، ده سال قبل از بحران وال استریت، در این باره فیلمی ساخت که بارها از صدا و سیما پخش شده است و همچنین درباره قتل کندی که داستانی که اینها می گویند دروغ است و این قتل چیز دیگری بوده است، ساخت.



*چند روز پیش برای ساخت مستندی در رابطه با اقلیت ها، با پسر این شخصیت به اصفهان سفر کردیم، اعلام آمادگی برای شیعه شدن و مسلمان شدن کرد و از طرف رسانه های غربی تبلیغاتی بر علیه او صورت گرفته است. چندین قرار داد او طی شیعه شدنش، لغو شد. جمعه بعد از ظهر یک مصاحبه مطبوعاتی با همه رسانه های دنیا ساعت سه و نیم، با شبکه روسی،راشا تودی خواهد داشت.



*این اتفاق، عین بیداری اسلامی است. ما فکر می کنیم که سالهاست داریم همین را می گوییم، غرب متحول خواهد شد. نسل پیر و اهل اندیشه فهمیده است که این دروغگوی کهنه کار و مکار، کارش تمام است اما چیزی که عجیب است، حرکت نسل جوان به بیداری اسلامی است. نسل جوان غرب وقتی چیزی را اعلام کنند، پای آن می ایستند. این فرد مسلمان شدن خود را اعلام کرد و عمل کرد.



*در غرب  دو نوع آدم داریم، یکی آدم های معمولی و دیگری آدم های خاص، مطالعه کرده، تحصیل کرده و زحمت کشیده. انشاالله شاهد تعداد بیشتری از این جوانان غربی و برجسته و شاهکار به لحاظ  شخصیت، روشنفکری ، تمدن و آگاهی مخصوصا به ظلم صهیونیسم خواهیم بود. مراسم مسلمان شدن ایشان، مراسم بسیار ساده ای دریک اتاق کوچک، خدمت آیت الله ناصری در یکی از مناطق دور افتاده اصفهان بود، اما هنوز از اتاق بیرون نیامده، خبر همه جا پیچید.


 


*مولد این اتفاق، ایستادگی و پایداری جمهوری اسلامی در مقابل ظلم بود که در سی و سه سال خدشه ای یه آن وارد نشد و توجه همگان را به خود جلب کرد و مردمی مومن و شهادت طلب بود که در دنیا بی نظیر بوده و بیدار کننده است. این مصداق بحث پایداری انقلاب اسلامی و مراحل بیدار باش آینده است. میوه انقلاب اسلامی مشهود است، بیداری اسلامی، حماس و حزب الله،  فروپاشی آرام و قطعی ایالات متحده و علائمی مثل وال استریت، میوه این انقلاب است. امریکا هر کاری کرده است تا به خاطر امنیت اسرائیل، نور انقلاب اسلامی را خاموش کند.امروز می شود برای انقلاب اسلامی، در بحث آزادی، دموکراسی ثابت کرد که ایران آزاد تر است یا امریکا؟



*فتنه انتخابات 88 برکات عظیمی داشت، یکی از آنها این بود که ما شفاف تر به این موضوع پی بردیم که چه باید انجام داد و چه وظیفه ای داریم و به خاطر آن خدا را شاکریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390برچسب:, :: 1:18 :: توسط : تورج قیداری

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشورایی شویم و آدرس ashoora.10.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 7773
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 23
تعداد آنلاین : 1